اهمیت و نقش تیزر در کمپین های تبلیغاتی

 

ما انسان ها به طور طبیعی کنجکاو هستیم. ما آرزو می کنیم بدانیم که چه چیزی در اطراف ما اتفاق می افتد و همیشه با همه چیز به روز هستیم . اگر چیزی وجود دارد که ما را کنجکاو می کند ، باید بیشتر در مورد آن بدانیم و بدانیم که در مورد چیست. به همین دلیل است که تیزر تبلیغاتی در اینترنت یا کمپین هایی که باعث ایجاد کنجکاوی می شوند هم برای جذب کاربران جدید و هم برای راه اندازی محصولات جدید بسیار عالی هستند. هدف اصلی یک تیزر تبلیغاتی یا آگهی بازرگانی ایجاد کنجکاوی کاربر است. در بیشتر اوقات ، این نوع کمپین ها محصول را فاش نمی کنند ، اما همیشه ویژگی های متفاوتی از برند را نشان می دهند: تایپوگرافی ، رنگ ها ، سبک و غیره. بنابراین ، ما می توانیم یک کمپین تبلیغاتی اینترنتی را به عنوان یک قطعه تبلیغاتی تعریف کنیم که اغلب به عنوان پیش زمینه یک کمپین اصلی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً حداقل اطلاعات را با هدف بازی با ذهن و احساسات ارائه می دهند و بدین ترتیب کنجکاوی کاربران را تحریک می کنند. این یک ابزار ایده آل برای تولید انتظارات بزرگ است.

 

کمپین های تبلیغاتی چگونه کار می کنند؟

نکته خوب در مورد کمپین های تبلیغاتی اینترنتی این است که می توانند با هر نوع بستر ارتباطی سازگار شوند. اگر بودجه زیادی برای راه اندازی کمپین ندارید ، شبکه های اجتماعی یک کانال بسیار محبوب و همچنین بسیار ارزان است. آنها اساساً کمپین های خوبی برای محصولات یا خدمات جدید هستند ، زیرا به شما امکان می دهند توجه مشتری را به خود جلب کنید علاوه بر این ، اگر کمپین خوبی باشد و سطح کنجکاوی خوبی ایجاد کند ، مانند آتش سوزی در بین کاربران پخش می شود.

 

مراحل ایجاد یک فعالیت تبلیغاتی

هنگامی که استفاده از فعالیت های تبلیغاتی در اینترنت را در نظر می گیرید ، لازم است جنبه های زیر را در نظر بگیرید:

 

 

محصول جدید

همیشه بهتر است هنگام راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید ، از یک کمپین تبلیغاتی استفاده کنید. با این وجود ، این اجباری نیست و کمپین های تبلیغاتی در اینترنت وجود دارد که محصول مهمترین چیز نیست.

 

پیام جذاب

پیامی که شما استفاده می کنید ، جوهره تبلیغاتی شما است ، زیرا اگر بتواند کنجکاوی خود را تحریک کند ، تعداد زیادی از افراد را به خود جذب می کند. سعی کنید سرنخ هایی راجع به چه چیزی راه اندازی کنید ، در حالی که همه موارد موجود در پیام را فاش نمی کنید ، زیرا در غیر این صورت ، شما از ابتدا کنجکاوی کاربران را خواهید کشت. جزییات جالب را برای پایان ذخیره کنید ، اما فقط به اندازه کافی فاش کنید تا علاقه ایجاد کنید. ترفند برای پیدا کردن تعادل است ، و حتی اگر این بیشتر اوقات دشوار باشد ، می توان با زمان و سازماندهی یک پیام عالی ایجاد کرد.

 

کانال های انتشار کافی

انتخاب این رسانه ها که از طریق رسانه های تبلیغاتی پخش می شود نیز حائز اهمیت است. در گذشته ، معمولاً استفاده از رسانه های جمعی مانند تلویزیون یا رومه ها  و در بسیاری از موارد از بیلبوردهای تبلیغاتی پشتیبانی می شد. امروزه شبکه های اجتماعی به بهترین متحد کمپین های تبلیغاتی اینترنتی تبدیل شده اند. بیشتر افراد از نوعی سکو استفاده می کنند و شبکه های اجتماعی این توانایی را دارند که همه چیز را به راحتی و با سرعت بسیار خوبی پخش کنند.

 

تعیین تاریخ

برنامه تبلیغات باید به خوبی شناخته شود. شما همیشه باید تاریخ را در آگهی، تبلیغ کنید تا اطلاعات کاربران را در مورد زمان عرضه محصول ، خدمات یا کمپین تبلیغاتی که تبلیغ می کنید ارائه دهید. مهم این است که خیلی صبر نکنید ، زیرا اگر مدت زیادی منتظر باشید ، سطح کنجکاوی کاربر کاهش می یابد و دیگر به آنها علاقه ای نخواهد داشت. یک دوره از یک تا سه هفته زمان ایده آل است. در غیر این صورت ، شما ریسک می کنید که تبلیغ شما به فراموشی سپرده شود. به همین ترتیب ، اگر آن را خیلی سریع در دسترس قرار دهید ، ممکن است خیلی عجله کنید ، و ممکن است جذابیت را برای مخاطب خراب کنید. نام جالبی بیابید: این تبلیغ بسیار سریع است تا سریعتر گسترش یابد و نام خود را تبلیغ کنید. همیشه به دنبال نامی باشید که به راحتی بیاد آورید. به این ترتیب ، کمپین شما بیشتر گسترش می یابد و گزینه ایجاد هشتگ هایی با نام خود را به کاربران ارائه می دهد.

 

فعال باشید

پس از تنظیم همه چیز در مبارزات انتخاباتی خود ، و پس از راه اندازی آن ، حتماً فعال باشید. همه مواردی را که کاربران درباره آن بحث می کنند بررسی کنید و تأثیرگذاری در تبلیغ شما را اندازه گیری کنید. خلاصه ، هرگز مبارزات انتخاباتی خود را کنار نگذارید. همیشه با کاربران در تعامل باشید و سعی کنید کنجکاوی بیشتری را برانگیزانید

. اگر کارها طبق برنامه ریزی پیش نرفت ، از کار دست نکشید  و از تبلیغات زیادی خودداری کنید ، زیرا این به معنای ضرر برای برند شما خواهد بود و همچنین باعث صبر و تحمل صبر و شکیبایی آن دسته از کاربرانی است که قبلاً از آنها گرفته اید. علاوه بر این ، شما می توانید تصویر بدی از شرکت خود ایجاد کنید.

شرکت های بزرگ زیادی از این کمپین های تبلیغاتی برای ارائه محصولات جدید خود استفاده کرده اند . در زیر چند نمونه از این تیزرهای تبلیغاتی در کمپین های تبلیغاتی را برای شما ارائه داده ایم .

 

 بازی کامپیوتری Uncharted

 

کمپانی Naughty Dog می خواست برای تبلیغ اولین ویرایش ویدیویی Playstation 4 خود با نام Uncharted ، برای اولین بار کمپین تبلیغاتی ایجاد کند. به همین منظور ، آنها ویدئویی را ایجاد کردند که هیجان را در بین کاربران ایجاد کرد و از محبوبیتی که پلی استیشن 4 قبلاً داشت بهره بردند. این شرکت به دنبال چیزی خلاقانه بود. تبلیغات سنتی بازی های ویدیویی را کنار گذاشتند و با استفاده از صحنه هایی از خود بازی ، آگهی بازرگانی ایجاد کردند. این تیزر از دیدگاه اول شخص روایت می شود. صدای شخصیت اصلی و موسیقی همراه او باعث می شود تا کاربر خود را به عنوان بخشی از بازی احساس کند. باعث می شود تا بیننده در  تصوراتش پرواز کند و کنجکاوی زیادی برایش اینجاد شود .

 

 

Ultra Music فستیوال

 

جشنواره موسیقی Ultra Music یک جشنواره موسیقی است که همه ساله در چندین کشور در سراسر جهان برگزار می شود. امسال یک کمپین تیزرآمیز ایجاد کرده است که اعلام می کند ، از جمله مکان های دیگر ، این جشنواره امسال در برزیل برگزار می شود. در این آگهی بازرگانی از تصاویر خارق العاده ای از مناظر برزیل و همچنین صحنه هایی از جشنواره های قبلی استفاده شده است که در آن شما می توانید تعداد زیادی از جوانان را که از این تجربه لذت می برند ، ببینید. در طی این تیزر تبلیغاتی ، می توانید صدای زنی را می شنوید که خبر می دهد جشنواره در ماه اکتبر امسال وارد کشور خواهد شد ، اگرچه مشخص می کند هنوز شهری که در آن برگزار می شود تأیید نشده است. در فیلم تبلیغاتی ، عبارت به زودی” استفاده می شود ، باعث ایجاد انتظار در کاربر می شود و او را کنجکاو می کند و می خواهد اطلاعات بیشتری درباره جشنواره کسب کند.

 

 ماشین Mercedes

 

در این تبلیغ ، می بینیم که چگونه مرسدس بنز تمام قالبهایی را که عادت کرده بودیم شکسته و تصمیم گرفت چیزی کاملاً جدیدی باشد. به طور کلی ، شرکت تبلیغاتی را انتخاب می کند که معمولاً وسایل نقلیه ای که تبلیغ می کنند ظاهر می شوند. اما در این حالت ، آنها تمام کنجکاوی ها را بدون استفاده از خودرویی که هدف کمپین است نشان می دهند. همچنین ، این آگهی تبلیغاتی نشان می دهد دو جوان در حال صحبت در مورد اتومبیل هستند که یکی از آنها قصد خرید دارد. او در مورد وسیله نقلیه چیزی را مشخص نمی کند ، اما سعی می کند در دوستش حس حسادت ایجاد کند و بگوید این ماشینی است که هنوز کسی خریداری نکرده است. به این ترتیب ، این تیزر تبلیغاتی انتظار و کنجکاوی در کاربر را ایجاد می کند  ، دو محور اساسی که کمپین های تبلیغاتی اینترنتی  باید انجام شود .

 

 

NIKE

 

نایک تبلیغاتی کوتاه را با استفاده از ابزاری قدرتمند از تمام چهره های آشنا که در آن دیده می شود ، ارائه می دهد. این آگهی تبلیغاتی سرنخ مستقیمی از کالایی که ارائه می دهد ارائه نمی دهد ، اما انتخاب بازیکنان به کاربران این امکان را می دهد تا بدانند که محصولی مربوط به فوتبال است.در پایان ، تاریخ عرضه محصول مورد نظر ارائه می شود. این یک کارزار مؤثر است که هیجان زیادی را در کاربر ایجاد می کند.  همانطور که مشاهده شد ، کمپین های تبلیغاتی اینترنتی یک ابزار عالی برای هر شرکتی است زیرا آنها کمپین هایی هستند که باعث ایجاد علاقه می شوند. آنها بیننده را برای اعلام نهایی ، که بعداً راه اندازی می شود ، آماده می کنند. در طی زمان بین کمپین و تبلیغات ، آنها کاربر را در انتظار خود نگه می دارند و این نیاز را دارند که بدانند شرکت چه چیزی را ارائه می دهد. از این گذشته ، این موضوع مربوط به هنر تحریک مردم است و اگر بتوانید آنها را تحریک کنید ، این کمپین در مدت زمان کوتاهی می تواند پربازدید شود. ترفند واقعی کمپین های تبلیغاتی اینترنتی یک پیام خوب ، واضح ، ساده و برانگیزاننده است.

خوشبختانه طلوع فیلم در طی چند سال فعالیت خود توانسته است تا با ساخت تیرهای تبلیغاتی با کیفیت کمک بسیار زیادی را به شرکت ها و کمپانی های صاحب برند در تشکیل کمپین های تبلیغاتی بدهد . تیم متخصص و هنری طلوع فیلم با بهره گیری از جدیدترین متدها و استفاده از تجهیزات روز سینمایی دنیا و به کارگیری نویسنده های نخبه در تلاش است تا بتواند بهترین تیزرهای تبلیغاتی را برای استفاده در این کمپین های تبلیغاتی بسازد.

منبع


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها